Programplaner og emneplaner - Student
MOKV2500 Fiction Film production for web and TV Course description
- Course name in Norwegian
- Fiksjonsfilmproduksjon for nett og TV
- Study programme
-
Bachelor Programme in Media and Communication
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2025/2026
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Fiksjonsfilmproduksjon for nett og TV er eit valfritt emne i 4. semester av bachelorstudiet i medium og kommunikasjon.
Emnet tek for seg fiksjonsfilmproduksjon, både teoretisk og praktisk, for nett og TV. Emnet har særleg vekt på forteljartekniske ferdigheiter, manusutvikling og kunnskap om produksjonsprosessen, frå ideutvikling til ferdig film.
Undervisningsspråk er norsk.
Required preliminary courses
For å ta dette emnet må studenten ha bestått karakter i emnet MOKV2200 Dokumentar- og nyheitsproduksjon for nett og TV eller emne som tilsvarer dette.
Bachelorstudiet i medium og kommunikasjon følger dei generelle reglane for studieprogresjon. (Sjå programplanen.)
Learning outcomes
Kunnskapar
Studenten har god kunnskap om
- teoriar og prinsipp for manusskriving, samt manusutvikling
- opptaksteknikk - kamera, lydopptak, lyssetting og redigering
- lyd og bilde som forteljarelement i ei audiovisuell fortelling
- prosjektarbeid med eit større prosjekt for nett og TV
Ferdigheiter
Studenten kan
- skrive og utvikle manus til korte fiksjonsfilmar
- visualisere og fortelje effektivt med lyd og levande bilde
- klippe fiksjonsfilm for nett og TV
- planlegge og produsere ein kort fiksjonsfilm frå ide til ferdig film
Generell kompetanse
Studenten kan
- ha roller som produsent, foto, regi, lyd, klipp eller manusforfattar på ein kort fiksjonsfilm eller ein web-serie
- gjere regiarbeid, både visuelt og i arbeid med skodespelarar
- lage korte fiksjonsfilmar og ein webserie for nett og TV, levert som eit prosjektorganisert arbeid
Teaching and learning methods
Emnet strekker seg over eitt semester og er lagt opp som forelesingar, seminar, kollokvie- og gruppearbeid, tekniske kurs og praktisk retta gruppeoppgåver. Studentane vil få ei grundig teoretisk innføring i opptaksteknikk for så å prøve ut dette i praksis.
Studentane skal utvikle og skrive manus i grupper for ein fiksjonsfilmproduksjon. I tillegg skal dei lage ein produksjonsplan. Etter gjennomgang og rettleiing av manus og produksjonsplan skal medieproduksjonen produserast i grupper på normalt 3-5 studentar. Alle grupper skal ha ein rettleiingstime før produksjonsstart for å kvalitetssikre arbeidet.
Undervisninga skjer fysisk, på campus.
Course requirements
Det er fire arbeidskrav i emnet:
- Gjennomført klippeøving. Formålet med dette arbeidskravet er å klippe saman ei scene frå ein film eller serie individuelt, for å øve seg på fiksjonsfilmklipping.
- Gjennomført kurs i manusutvikling. Formålet med dette arbeidskravet er å sikre nødvendig deltaking for å få nødvendige manuskunnskapar.
- Refleksjonsnotat om forarbeidet til eksamensproduksjonen, med vekt på den fagfunksjonen studenten har i produksjonen. Formålet med dette arbeidskravet er å sikre at studentane har budd seg til sin fagfunksjon på eksamensproduksjonen.
- Deltaking i rettleiingstime og gjennomgang av arbeidskrav
Arbeidskrava vert godkjende av faglæraren. Alle arbeidskrava må være leverte innan fastsett frist og godkjende før studenten kan gå opp til eksamen.
For å sikre at studentane får fagleg kontinuitet og grunnlag for å nå nødvendige tekniske ferdigheiter, er det obligatorisk deltaking ved all undervisning. Fråvær utover 20 prosent kan føre til tap av eksamensretten.
Fristar og nærmare detaljar for innlevering av arbeidskrav kjem på undervisningsplanen som vert lagt ut i starten av kvart semester.
Studentar som ikkje får godkjend arbeidskrav ved første forsøk, kan levere inn omarbeidd versjon ein gong. Fråvær utover 20% på kurset i manusutvikling gjer at studenten kan miste retten til å gå opp til eksamen. Ved dokumentert sjukdom eller andre tungtvegande årsaker kan ein eigen frist avtalast med faglæraren.
Assessment
Fiksjonsfilmproduksjonen skal leverast som eit større prosjektorganisert arbeid. Arbeidet skal dokumentere arbeidsprosessen til studentane - frå idé til ferdig produkt.
Den avsluttande vurderinga i emnet er sett saman av to eksamensdelar:
Eksamensdel 1: Gruppas fiksjonsfilmproduksjon inkludert manus og produksjonsplan. Det er ei felles gruppevurdering på eksamensdel 1. Omfanget på produksjonen er ca. 10 minutt.
Eksamensdel 2: Individuelt refleksjonsnotat med teoretisk del på 5-10 sider. Bruk fagtekstmalen i dette arbeidet. Normalt oppsett er halvannan linjeavstand, skriftstørrelse 11 eller 12 og Times New Roman, Calibri eller tilsvarande font. Litteraturliste, innhaldsliste og eventuelle vedlegg kjem i tillegg. Det individuelle refleksjonsnotatet dannar grunnlaget for justering av karakteren gitt i del 1. Karakteren kan justerast eitt trinn opp eller ned.
Klagefrist startar etter at sensur har falle på eksamensdel 2.
Alle delar av eksamen må vere bestått for at studenten skal stå på eksamen.
Studentar som ikkje består del 1 av eksamen kan som gruppe levere ein revidert versjon ein gang. Studentar som har bestått del 1, men ikkje består del 2 kan konte eksamen ved å levere del 1. på nytt saman med ein revidert del 2.
Permitted exam materials and equipment
After completing the course, the student should have the following overall learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:
Knowledge
The student knows:
- cartography
- correct use of different types of graphs
- How to search public databases
- data sources and source criticism
- basic statistical methods
Skills:
The student can:
- Find and refine data while maintaining the integrity of the dataset
- Use mathematics and programming to visualize data
- Produce user-friendly interactive maps and charts to communicate a message efficiently
General skills:
The student can
- Analyze data from various sources
- Produce digital stories for multiple platforms
- Analyze works within the field
- Communicate fact based and quantitative sources in a visual form.
Grading scale
This course has a high degree of project based activities. The course is organized as weekly seminars with practical challenges. Students will have readings and exercises to do between classes. Work will be performed individually, in groups and students will be required to have a presentation.
The teaching takes place in person, on campus. Digital or hybrid teaching is only used in special cases.
Examiners
The course has three required assignments consisting of one individual assignment, one group presentation and one final assignment to be done individually or in groups. The following coursework requirements must have been approved in order for the student to take the exam:
- Group presentation: Students have to demonstrate analytical and critical skills by analyzing a data driven and visualized web product. The presentation should last about 5 minutes not including Q&A.
- Aim: That the student via its own and others presentations gets a broad overview over various web based data visualization.
- Individual assignment: Datamap. Students have to demonstrate the skills needed to make a data driven map.
- Aim: The student must make a map based on structured geographical data souce.
- Project plan for final exam assignment. The plan should be at least 5 pages in length including images, sketches etc. The written part should be 700-1000 words.
- Aim: The students must as a group produce a plan for the exam project to get an assesment wether the project is appropriate and feasible.
All required coursework must be completed and approved by the given deadline in order for the student to take the exam. If one or more coursework requirements have not been approved, the student will be given the opportunity to submit an improved version one time by the given deadline.
Course contact person
The exam consists of two parts.
Part 1 is a group or individual project made by groups of 1-3 students. The work must include a written article with at least 2 graphics elements based on structured datasets. The elements can be made with any tools we have used in class or other tools approved by the course administrator. All members of the group will get the same grade grade for part 1.
Part 2 is a individual written reflection paper where the student should demonstrate the learning outcomes for the project and the course. The paper should be about 2000 words in length. The assessment of the reflection paper can result in the student’s final grade being adjusted one step up or one step down. Font and font size: Arial/Calibri 12 points. Line spacing: 1.5.
The exam can be written in Norwegian or English.
The appeal deadline starts running after the examination results for part 2 are published.
The student must pass all parts of the exam to get an overall pass.
Students who do not pass part 1 of the exam may submit a revised version, either individually or as a group, once. Students who have passed part 1, but not part 2, can resubmit their examination by re-handing in part 1 with a revised part 2