EPN-V2

MOK3000 Innovation and Project Management in Media Course description

Course name in Norwegian
Entreprenørskap og prosjektledelse i mediebransjen
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2022/2023
Course history
Curriculum
FALL 2022
Schedule
  • Introduction

    Grade scale A-F.

  • Required preliminary courses

    Individuell hjemmeeksamen over 7 dager. Et aktuelt medieprodukt, for eksempel en artikkel, nettside, film, podcast, program e.l. publiseres sammen med oppgaveteksten i Inspera. Som eksamensbesvarelse i emnet skal det leveres inn et refleksjonsnotat på inntil 10 sider som analyserer dette arbeidet. Skrifttype Arial eller Calibri, størrelse 12pkt, linjeavstand: 1,5.

  • Learning outcomes

    Alle hjelpemidler er tillatt så lenge regler for kildehenvisning følges.

  • Teaching and learning methods

    SYBA3000 and SYBAS3000 overlap 100%.

  • Course requirements

    Skriftlig fordypningsoppgave utført individuelt eller i gruppe på inntil tre studenter. Oppgaven skal bestå av en prosjektbeskrivelse for enten et forskningsarbeid eller et kvalitetsarbeid basert på en litteraturgjennomgang og skal utarbeides i henhold til Vurdering av skriftlige arbeider i kapitelet om vurdering i programplanen.

    Studenter som velger å lage en Systematisk oversikt (Systematic Review) i fordypningoppgaven (prosjektbeskrivelsen), og planlegger å bruke denne videre i masteroppgave, må være minimum 2 studenter som skriver oppgaven sammen, på grunn av metodekrav.

    Det avsettes fem skriveuker til arbeidet med oppgaven.

    Det gis fire timer veiledning per oppgave.Ved stryk gis det tilbud om to nye veiledningstimer.

    Omfang: 5000 ord (+/- 20 prosent).

    Oppgavens tittel vil framkomme på karakterutskriften.

  • Assessment

    Andreas Ytterstad

  • Permitted exam materials and equipment

    Alle hjelpemidler er tillatt så lenge regler for kildehenvisning følges.

  • Grading scale

    • Anestesisykepleie i et historisk perspektiv.
    • Anestesisykepleierens funksjons- og ansvarsområder.
    • Faglige og etiske utfordringer i anestesisykepleien.
    • Forebygging av pre-, per- og postanestetiske komplikasjoner.

    Pasientens opplevelser, reaksjoner og behov når de får anestesi:

    • Preanestetisk vurdering og risikovurdering.
    • Innledning, vedlikehold og avslutning av anestesi.

  • Examiners

    Det benyttes intern og ekstern sensor på alle besvarelser.