Programplaner og emneplaner - Student
MASYD5950 Master Thesis Course description
- Course name in Norwegian
- Masteroppgave
- Study programme
-
Master's Programme in Nursing - Clinical Research and Professional Development - Part Time 4 Years
- Weight
- 30.0 ECTS
- Year of study
- 2020/2021
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Undervisningen i emnet består i hovedsak av forelesninger, gruppeundervisning og oppgaveløsning.
Required preliminary courses
For å kunne framstille seg til eksamen må studenten ha følgende godkjente arbeidskrav:
Studenten skal i løpet av emnet levere 1 (ett) skriftlig, individuelt arbeidskrav på maksimum åtte sider. Arbeidskravet må være gjennomført og godkjent innen fastlagt frist for at studenten skal kunne framstille seg til eksamen. Dersom arbeidskravet ikke blir godkjent, gis det anledning til å kunne levere en forbedret versjon innen angitt frist.
Learning outcomes
Eksamen i emnet er en skoleeksamen på fem timer.;
Teaching and learning methods
Følgende hjelpemidler er tillatt:;Lovdatas åpne nettsider og ukommenterte samlinger, utskrifter;og særtrykk av lover og forskrifter. Dersom OsloMet; har anskaffet eksamensversjonen;av Lovdata Pro vil denne;erstatte tilgangen til Lovdatas åpne nettsider.
Course requirements
Gradert skala A - F.;
Assessment
The master's thesis can be written as a monograph or an article.
Scope: Monograph: When two write together: 15,000 words (+/- 25 %).
When writing alone: 15,000 words (+/- 10%)
Scope: Article(s) (publishable manuscript with a scope and design suited to the chosen journal).
The thesis must be in accordance with the guidelines for work on the master's thesis in Nursing - Clinical Research and Professional Development.
Students are offered ten hours' supervision.
Permitted exam materials and equipment
All aids are permitted, as long as the rules for source referencing are complied with.
Grading scale
Emily M. Weitzenböck
Examiners
All answer papers are assessed by two examiners. One examiner must be external. A supervisor is not allowed to be an examiner for the theses of students he or she has supervised.