EPN-V2

MALKA214 Experimental Design and Functional Analysis Course description

Course name in Norwegian
Eksperimentelle design og funksjonell analyse
Study programme
Master's Program in Behavioral Science
Master’s Program in Behavioral Science - Specialisation in Innovation and Implementation
Master’s Program in Behavioral Science - Specialisation in Concepts and Applications
Weight
10.0 ECTS
Year of study
2024/2025
Curriculum
FALL 2024
Schedule
Course history

Introduction

Required preliminary courses

 Se opptakskrav i programplanen.

Learning outcomes

Se fagplanen.

Teaching and learning methods

Undervisningen i engelsk fagfordypning vil i hovedsak være i form av forelesninger og/eller seminarer og veiledning. Emnet krever stor grad av selvstendig arbeid med å sette seg inn i pensum. Arbeidsspråket i faget er engelsk, både muntlig og skriftlig. Undervisning, arbeidskrav og eksamen foregår og fullføres på engelsk.

Course requirements

Følgende arbeidskrav må være godkjent før eksamen kan avlegges:

Arbeidskrav 1: Produksjon av en sammensatt tekst til undervisningsformål som knyttes til et tema innenfor Engelskdidaktikk 1: Analytisk profesjonsutøvelse. Veiledende omfang avhengig av modalitet på den sammensatte teksten er 1000 ord (f.eks. narrativ tekst), 8 sider (f.eks. bildebok) eller 10 minutter (f.eks. video), +/- 10%.  I tillegg skal det leveres et notat på ca. 300 ord som drøfter utformningen av teksten i lys av pensum. Formålet med arbeidskravet er å gi studentene mulighet å fordype seg i tekstarbeid i engelsk. Oppgaven utføres i par.

 

Arbeidskrav 2: Innlevering av notat før veiledning på fagartikkelen (eksamen) med utdrag av oppgaveteksten på 800 ord (+/- 10%) på engelsk.

Assessment

Det benyttes en gradert karakterskala fra A til E for bestått og F for ikke bestått eksamen.

Permitted exam materials and equipment

Grading scale

Se fagplanen.

Examiners

The exam is automatically graded. An examiner will quality assess the automatic grading. An external examiner is regularly involved in the development of the exam questions, at a minimum of every third examination.