Programplaner og emneplaner - Student
MAERGD4300 Quantitative methodology Course description
- Course name in Norwegian
- Kvantitativ forskningsmetode
- Study programme
-
Master Programme in Occupational Therapy
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2021/2022
- Programme description
-
- Course history
-
Introduction
Gradert skala A-F.
Required preliminary courses
Det benyttes to interne sensorer. Det er knyttet tilsynssensor til utdanningen som evaluerer vurderingsordningene i emnet og studiet som helhet.
Learning outcomes
Emnet skal i tillegg til å gi en innføring i språkholdninger og språkideologi i praksis, med særlig vekt på tegnspråk og tegnspråklige, også gi studenten mulighet til å reflektere over egne og andres holdninger til ulike språk og modaliteter. Emnet skal sette studenten i stand til å kjenne igjen og innta en kritisk holdning til språkideologier i samfunnet, og bli bevisst egne og andres språkholdninger, slik at de kjenner igjen og kan bruke denne kunnskapen i profesjonelle sammenhenger.
Teaching and learning methods
The work methods vary between lectures, seminars with active discussion among students, seminars in data laboratories, group work and self-study. Part of the course is taught jointly with other master's programmes at the faculty.
Course requirements
Ingen arbeidskrav/obligatoriske aktiviteter
Assessment
Assessment content: The learning outcomes
Form of assessment: Individual home exam, approx. 2500 words. The assignment is handed out at the start of the course and is submitted approx. three weeks after the last day of the last session.
Resit exam: The student submits a reworked version of the paper.
Permitted exam materials and equipment
All aids are permitted.
Grading scale
Grade scale A-F.
Examiners
An external examiner takes part in preparing the exam questions and assessment criteria and assesses a minimum of 20% of the papers together with an internal examiner. Two internal examiners will assess the remaining papers. The external examiner's assessment shall benefit all the students.