EPN-V2

GLSM6200 Assessment and Customized Training in Mathematics and Norwegian Course description

Course name in Norwegian
Vurdering og tilpasset opplæring i matematikk og norsk
Study programme
Development of Elementary Skills in Reading, Writing and Mathematics
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2020/2021
Course history

Introduction

Studenten må være tatt opp på studiet. Emnet tilbys også som enkeltemne.

Required preliminary courses

Etter fullført emne har studenten følgjande læringsutbytte i faget definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten har

  • inngåande undervisningskunnskap om matematikken elevane arbeider med på 1.-4. trinn, særleg utvidingar av talomgrep, multiplikasjon og divisjon, relasjonar mellom rekneartar, statistikk
  • kunnskap om korleis elevar utviklar matematikkunnskap gjennom undersøkingar, eksperiment og argumentasjon
  • kunnskap om ulike teoriar for læring, og om samanheng mellom læringssyn og fag- og kunnskapssyn
  • undervisningskunnskap om rekning som grunnleggjande ferdigheit i alle skulefaga og kunnskap om alle dei grunnleggjande ferdigheitene i matematikkfaget

Ferdigheiter

Studenten kan

  • utvikle og bruke arbeidsmåtar og læringsaktivitetar som fremmar undringa, kreativiteten og evna hos elevane til å arbeide systematisk med utforskande aktivitetar, grunngjevingar, argument og bevis
  • analysere og vurdere tenkemåtane, argumentasjonen og løysingsmetodane til elevane frå ulike perspektiv på kunnskap og læring

Generell kompetanse

Studenten har

  • forståing for matematikk som allmenndannande fag og samspelet med kultur, filosofi og samfunnsutvikling

Learning outcomes

Emnet er nettbasert og basert på egenaktivitet fra studentene. Det tilbys innføringsmateriale i form av korte tekster og instruksjonsvideoer i ferdighetsorienterte temaer. Teoretiske tematikker blir presentert med innledende tekster med tilhørende pensumlitteratur. Til hvert tema vil det bli gitt skriftlige arbeidsoppgaver knyttet opp mot CT-modalitet.

Arbeids- og undervisningsformene består av digitale forelesninger, deltakelse i digitale diskusjonsforum, ferdighetstrening, seminar(er) og skriftlige arbeidsoppgaver.

Digitale forelesninger

Tradisjonelle forelesninger er i dette emnet erstattet med tekst, bilder, lyd, videoer, videoklipp, real-slide-show, powerpointpresentasjoner etc., som er nøye tilpasset den enkelte læringssituasjon.

Ferdighetstrening

Ferdighetstreningen vil bestå av arbeid på CT-modalitet og arbeid på utdanningens eget nettsted.

Digitale diskusjonsfora

Studenten deltar i fagdiskusjoner og veileder/underviser medstudenter eller kollegaer.

Seminar

Det arrangeres to seminarer i emnet (ett pr. semester). Seminaret består av forelesninger, demonstrasjoner, diskusjoner og gruppearbeid.

Course requirements

Avsluttande vurdering blir gjennomført i vårsemestret. Eksamen er ein individuell munnleg eksamen. Omfang: inntil 30 minutt. Den munnlege eksamineringa tar utgangspunkt i arbeidsmappa i matematikk, som inneheld tekstar studentane har arbeidd med i løpet av heile studiet, både 1. og 2. studieår.

Assessment

Gradert skala A-F

Grading scale

Eksamensinnhold: Læringsutbyttene.

Eksamensform: Individuell skriftlig hjemmeeksamen, 6 timer.

Examiners

Alle