EPN-V2

FK3900 Bachelor's Thesis Course description

Course name in Norwegian
Bacheloroppgave
Study programme
Bachelor's Programme: Teacher Education in Physical Education and Sport
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2023/2024
Course history

Introduction

Studenten skal gjennomføre eit sjølvstendig bachelorprosjekt som er profesjonsretta. Gjennom arbeidet med prosjektet skal studenten tileigne seg spesialisert kunnskap om eit tema gjennom å utforske ei avgrensa problemstilling. Samtidig skal studenten tileigne seg kompetanse til å ha ei utviklingsorientert innstilling til arbeidet som lærar.

Required preliminary courses

Se opptakskrav i programplanen.

Learning outcomes

Etter fullført emne har studenten følgjandelæringsutbyte definert som kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten

  • har kunnskap om forskingsmetodar som er relevante for skulen generelt og kroppsøving spesielt

Ferdigheiter

Studenten 

  • kan nytte skulefagleg forsking, samt vitskapsteoretisk og metodisk kunnskap i planlegging og gjennomføringen av eigen bacheloroppgave

Generell kompetanse

Studenten

  • kan kritisk analysere relevant forsking
  • kan reflektere over etiske sider ved forskningsprosessen

Content

I dette emnet vil det være mye veiledet studentstyrt undervisning, men også noe lærerstyrt undervisning.

Teaching and learning methods

  • Individuell rettleiing
  • Sjølvstendig arbeid
  • Seminardeltaking

Course requirements

Følgjande arbeidskrav må være godkjent før bacheloroppgåva kan leverast inn:

  • Obligatorisk deltaking og framlegg på midtvegsseminar. Individuelt framlegg av utkast til oppgåve, munnleg presentasjon på ca. 15 minutt med spørsmålsrunde.

Assessment

Individuell semesteroppgåve, i form av ei bacheloroppgåve, på 6600 ord +/- 10 %. Framside, innhaldsliste og litteraturliste kjem i tillegg.

Ny/utsatt eksamen

Ny/utsatt eksamen foregår som ved ordinær eksamen. Ved ikkje bestått karakter vil det vere høve til å omarbeide oppgåva ved første ny/utsatt eksamen. Etter dette må det leverast ny oppgåve. Dersom bacheloroppgåva får bestått karakter, kan studenten ikkje levere ei forbetra oppgåve, men må eventuelt skrive ny oppgåve ved ny eksamen. Dette vil seie at hen skiftar temaområde, med ny problemstilling samt genererer nytt datamateriale. Innlevering av forbetra versjon av tidlegare oppgåve vil ikkje bli vurdert.

Permitted exam materials and equipment

Innholdet i dette emnet har to hovedformål: For det første skal studenten skal få muligheten til å fordype seg i et selvvalgt aktivitetsområde og utvikle dybdeforståelse for praktisk-metodiske forhold som er avgjørende for undervisning og læring innenfor aktivitetsområdet.. For det andre skal studenten få muligheter til å utvikle egen undervisningspraksis gjennom studentstyrt undervisning, under veiledning av faglærer og medstudenter. Innholdet i emnet er koblet til praksis i skolen i gjeldende semester.

Studentene kan velge mellom hovedemnene (1) friluftsliv, svømming og livberging, eller (2) bevegelsesaktiviteter inne og ute.

Grading scale

Se opptakskrav i programplanen.

Examiners

Etter fullført emne har studenten følgende læringsutbytte definert som kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten

  • har dybdekunnskap innenfor et selvvalgt aktivitsområde
  • kan integrere kunnskap fra fagdidaktikk og basisfag for å begrunne egne valg i formidling av lek, idrett, dans, friluftsliv og nye alternative bevegelsesaktiviteter

Ferdigheter

Studenten 

  • kan bruke passende didaktiske modeller og undervisningsprinsipper og reflektere rundt deres sterke og svake sider i forhold til undervisning i valgt emne
  • kan legge til rette for, lede og veilede læringsarbeid gjennom varierte arbeidsmåter innen salaktivitet og dans, friluftsliv, svømming og livberging eller uteaktiviteter
  • kan undervise ulike treningsmetoder og grunnleggende ferdigheter innen salaktivitet, friluftsliv, svømming og livberging eller uteaktiviteter
  • kan analysere læreplaner i kroppsøving og idrettsfag og begrunne valg av mål, innhold, arbeidsmåter og vurderingsformer med utgangspunkt i fagdidaktisk teori, basisfagteori og praksis i grunnskolen og videregående opplæring

Generell kompetanse

Studenten

  • kan planlegge, gjennomføre og kritisk vurdere undervisning i kroppsøving og idrettsfag ut fra lovverk, gjeldende læreplaner og profesjonsetiske krav
  • kan legge til rette for kroppslig aktivitet i gode læringsmiljø for barn, unge og voksne med vekt på opplevelse, mestring, samhandling og kommunikasjon
  • kan forstå, utøve og utvikle egen profesjonalitet som kroppsøvingslærer