Programplaner og emneplaner - Student
FARB2200 Physiology and Pharmacology 1 Course description
- Course name in Norwegian
- Fysiologi og farmakologi 1
- Study programme
-
Pharmacy Programme
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2024/2025
- Curriculum
-
FALL 2024
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
This course is about the effect pharmaceuticals have on the body and how pharmaceuticals are used in different therapeutic fields. Key topics are basic pharmacodynamics and pharmacokinetics, the peripheral nervous system, central nervous system, the endocrine system, the musculoskeletal system and the digestive system. The course focuses on regulating the function of these organ systems and the pathophysiology of selected illnesses and pharmaceuticals used to treat them.
Required preliminary courses
The student may lack a maximum of one passed course from the first year of study. The course FARB1060 and the partial exam in drug calculations in the course FARB1400 is exempt from the progression requirement.
Learning outcomes
After completing the course, the student should have the following learning outcomes defined in terms of knowledge, skills and general competence:
Knowledge
The student
- can explain basic pharmacodynamic concepts and pharmacokinetic processes
- can describe the structure and function of the peripheral nervous system, central nervous system, endocrine system, musculoskeletal system and digestive system
- can explain how the function of the above-mentioned organ systems can be regulated
- can explain the cellular/molecular mechanisms of action of pharmaceuticals and endogenous signal molecules related to the above-mentioned organ systems, including target molecules and signalling pathways
- can explain the pharmacological effects and probable side effects of relevant drug classes
- can explain the connection between physiology, pathophysiology and the principles of drug treatment of selected therapeutic areas
Skills
The student
- can perform basic pharmacokinetic calculations
- can apply knowledge of mechanisms of action, effects and side-effects in the assessment of drug treatment of selected therapeutic areas
- can communicate and discuss relevant subject matter with fellow students
- can work individually and in groups using a problem-based approach to relevant subject matter
General competence
The student
- can demonstrate an awareness of drug use in selected therapeutic areas
- can familiarise himself/herself with the mechanisms of action of new drugs and the treatment principles of selected therapeutic areas
Content
For å kunne framstille seg til eksamen må studenten ha følgende godkjente arbeidskrav:
- Arbeidskrav 1: Lage ein video med eit fagleg tema. Kvar gruppe skal gje ei kort tilbakemelding på to andre gruppearbeid. I arbeidskravet inngår det eit individuelt refleksjonsnotat (ca. 1-2 sider).
- Arbeidskrav 2: Praktisk formidlingsarbeid i grupper. Munnleg presentasjon på ca. 5 minutter og eit kort samandrag av en pensumtekst.
Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper. Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.
Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærar før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom oppgåva ikkje blir godkjent, skal studentane få høve til å levere ein ny versjon.
Teaching and learning methods
Work and teaching methods include lectures, problem-based learning (PBL), seminars, and skills training in the form of laboratory assignments. The teaching methods flipped classroom and team-based learning (TBL) are used for parts of the course. Digital learning resources are made available to the students in advance, and the time they spend at the university is used to work on assignments and group work.
Course requirements
The following must have been approved in order for the student to take the exam:
- Minimum attendance of 80% in supervised group work with pertaining seminars (PBL) and the laboratory course
Assessment
Leiarrolla vert presentert og diskutert ut frå både teoretiske perspektiv og med døme frå bibliotek og andre og andre informasjons- og kulturformidlande verksemder. Det vert særleg lagt vekt på dei føresetnadene ein leiar har i kunnskapsorganisasjonar. Døme på situasjonar og utfordringar ein som leiar møter vert gjennomgått. Vidare diskuterer vi bibliotekleiarens mange konkurrerande roller, som leiar, profesjonsutøver og samfunnsaktør. Med utgangspunkt i organsisasjonsteori vil studentane få eit innblikk korleis ein kan leggje til rette for endrings- og utviklingsprosessar. Institusjonane inngår gjerne i nettverk med andre institusjonar. Difor er samarbeid, nettverksbygging, utretta verksemd og profilering og marknadsføring viktige tema i faget. Sentrale verktøy for å planlegge korleis biblioteka si rolle kan bli realisert og tenester og ressursar evaluert vil òg vere tema i faget.
Undervisningsspråk er norsk.
Permitted exam materials and equipment
Studenten må ha fullført og bestått 1. og 2. studieår av bachelorprogrammet i bibliotek- og informasjonsvitenskap før man kan starte opp med emnet.
Grading scale
Studenten skal etter å ha fullført emnet ha følgende totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten
- har innsikt teoriar knytt til leiing, administrasjon og endringsprosessar
- har innsikt i biblioteka sine tekniske og institusjonelle omgjevnader
- kan identifisere viktige samarbeidspartnarar for utvikling av verksemda
- har innsikt i korleis økonomiske, politiske og regulative rammer påverkar biblioteka
- har kunnskap om korleis organisasjonskultur påverkar verksemda
- kjenner til prinsipp for lærande organisasjonar
- har kjennskap til personalarbeid og korleis ivareta mangfald på arbeidsplassen
- har kunnskapar om prinsipp for marknadsføring, kommunikasjon og merkevarebygging
- har grunnleggande kjennskap til korleis ulike styringsdata, verktøy og modellar for analyse m.m. kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling
Ferdigheiter
Studenten
- kan diskutere og reflektere over korleis tekniske og institusjonelle omgjevnader påverkar bibliotekets verksemd og tenester
- kan reflektere kritisk over leiarstil, organisasjonsstruktur, organisasjonskultur og korleis dette påverkar organisasjonen
- kan lage eit marknadsføringstiltak og vurdere om desse når brukaren
- kan reflektere over korleis ein kan legge til rette for læring og kompetanseutvikling
- kan ta i bruk ulike styringsdata som verktøy i organisasjonsutvikling
Generell kompetanse
Studenten
- kan anvende og formidle forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjon og leiing i eit bibliotekperspektiv
- kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg
- kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid
Examiners
Arbeidsformene vekslar mellom førelesingar, seminar, gjesteforelesningar, gruppearbeid, presentasjon og sjølvstudium.
Overlapping courses
Eksamen i emnet er ein individuell skriftleg skuleeksamen på 5 timar.