Programplaner og emneplaner - Student
FARB1400 Pharmaceutics and Drug Calculations Course description
- Course name in Norwegian
- Legemiddelfremstilling og legemiddelregning
- Study programme
-
Pharmacy Programme
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2024/2025
- Curriculum
-
SPRING 2025
- Schedule
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Arbeidskrava må vere godkjende for at studentane skal kunne gå opp til eksamen. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.
Arbeidskrav 1: Fleirfagleg arbeid med begynnaropplæring
Ei fleirfagleg gruppeoppgåve knytt til faga norsk, matematikk og pedagogikk og elevkunnskap om begynnaropplæring. Utgangspunktet for arbeidskravet er to observasjonsdagar i 1. klasse. Arbeidskravet inneheld ei skriftleg oppgåve med et omfang på 3000 ord +/- 10 %. Føremålet med oppgåva er å få reflektert over fleirfaglege perspektiv knytt til begynnaropplæring.
Dersom oppgåva ikkje blir godkjend, kan arbeidet forbetrast og leverast inn éin gong til.
Målform: Nynorsk
Arbeidskrav 2: Lage ei bildebok
Studentane lager ei bildebok for 5-7-åringen i grupper på to til fire studentar. Føremålet med arbeidskravet er at studentane skal bruke estetiske arbeidsmåtar og å modellere ei arbeidsform som er tenkt brukt på småtrinnet.
Målform: Valfri.
Arbeidskrav 3: Dikt, digitale og analoge uttrykksformer
Studentane presenterer eit utval dikt i grupper ved bruk av digitale og analoge uttrykksformer, og bruk av musiske og dramapedagogiske element. Føremålet med arbeidskravet er å utforske ulike uttrykksformer for tekstskaping og tekstpresentasjon som modellerer arbeidsformer til bruk på småtrinnet. Arbeidet med diktframføringa er eit samarbeid mellom musikk og norskfaget, og er dermed fagovergripande (jf. programplanen om fagovergripande tema ulike studieår). Det er krav om deltaking i kurs i musikk i samband med arbeidskravet.
Obligatorisk 4: Krav om obligatorisk deltaking i faglige aktivitetar
Det er obligatorisk deltaking i all undervisning, og dette er også eit arbeidskrav. Føremålet med undervisninga er å få erfaring med varierte arbeidsmetodar til bruk i klasserommet. Studentane skal utvikle kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse som dei ikkje kan tileigne seg berre ved lesing av pensum. I undervisninga opparbeider studentane profesjonskompetanse gjennom samhandling med medstudentar og faglærar. Undervisningsøktene inneheld studentaktive metodar som arbeid med læringspartnar, litterære samtalar, drama, song, klassedialog, spontane og planlagde studentframlegg og gruppearbeid, i tillegg til formidling av kunnskapsstoff. Det er krav om oppmøte på minimum 80 % i faglege aktivitetar og undervisning i alle emne. Ved fråvær utover 20 %, og inntil 40 %, vil det bli gitt kompensatorisk arbeid som kan inkludere krav om oppmøte. Form og omfang blir bestemt av faglærar. Ved fråvær utover 40 %, vil studenten bli trekt frå eksamen i emnet.Fråvær dokumentert med for eksempel sjukemelding, gir ikkje fritak for kravet om deltaking og eventuelt kompensatorisk arbeid.
Fagovergripande tema
I programplanen er det beskrive ulike fagovergripande tema på dei ulike studieåra. Det er krav om deltaking i desse faglege aktivitetane.
Knytt til emne 3 er følgjande faglege aktivitetar:
- Fleirfagleg arbeid om begynnaropplæring (arbeidskrav 1)
- Lage ei bildebok (arbeidskrav 2)
- Verkstad om dikt og musikk (arbeidskrav 3)
Manglande deltaking i faglege aktivitetar nemnd over medfører at studenten ikkje får ta eksamen i det emnet kravet om deltaking er knytt til. Sjukdom fritar ikkje for kravet om deltaking. Studentar som ikkje oppfyller kravet om deltaking, må snarast mogleg ta kontakt med faglærar.
Required preliminary courses
Individuell munnleg eksamen på om lag 20 minutt med 30 minutt førebuing.
Ny/utsett eksamen blir arrangert som ved ordinær eksamen.
Learning outcomes
Det blir gitt gradert karakter A-F, der A-E er bestått og F er ikkje bestått.
Content
Bestått TLB1000
Teaching and learning methods
To interne sensorar. Ein tilsynssensor er tilknytt emnet etter retningslinjene for oppnemning og bruk av sensorar ved HiOA.
Course requirements
I emne 3 byggjer arbeidet i norskfaget vidare på kunnskapane frå emne 1 og 2. I emne 3 arbeider studentane særleg med begynnaropplæringa og praktisk-estetiske arbeidsformer. Undervisninga knyter linjer tilbake til og utdjupar det grunnleggjande språkperspektivet i emne 1, og byggjer vidare på og spissar tekstperspektivet i emne 2.
Assessment
Arbeidet med kompetanseområdene skal sikre et vekselspill mellom teoretisk kunnskap, praktisk erfaring, pedagogiske og didaktisk refleksjon. I tillegg får studentene innføring i materialkunnskap og utfordringer knyttet til helse- miljø og sikkerhet.
Skapende arbeid består av fagområdene tegning og farge, tekstil, keramikk og digitale medier. Det arbeides med basisproblematikk som punkt, linje, flate, form, rom, volum, valør og tekstur. Kunnskap om materialers egenskaper og helse, miljø og sikkerhet i arbeidet står sentralt.
Fagteori legger vekt på forståelse for og anvendelse av begreper, grunnleggende teorier og analysemodeller som er relevant for fagområdet. Kreative prosesser, idéutvikling og problemløsning er aktiviteter innenfor skapende arbeid som vil være gjenstand for individuelle studier og felles drøftinger.
Profesjonsfaget reiser viktige spørsmål om skolens faglige innhold, fagets egenart og fagets begrunnelse som skolefag. Et vesentlig spørsmål er hvilke forutsetninger og rammebetingelser som er nødvendige for et godt læringsmiljø og for å utvikle skapende potensialer. Emnet må ses i sammenheng med praksisopplæringen og undervisningen i profesjonsfaget. Alle sentrale aspekter behandles nødvendigvis ikke i undervisningen, men skal dekkes av studenten selv gjennom pensumlitteratur, aktiv deltakelse i undervisningen og øvrig studiearbeid.
Arbeidsformene veksler mellom forelesninger, ulike former for gruppe-, prosjektarbeid og selvstudium. Arbeidsmåtene omfatter øvelse i ulike vurderings- og veiledningsformer underveis. Skapende arbeid foregår på verkstedene og det legges vekt på en utforskende arbeidsmetode.
Permitted exam materials and equipment
Følgende arbeidskrav er obligatorisk og må være godkjent for å fremstille seg til eksamen:
- Det gis oppgaver i formgiving, kunst og håndverk innen praktisk skapende arbeid, digitale medier, material- og miljølære og fagdidaktikk. Se beskrivelse av arbeidskrav i undervisningsplanen for det enkelte fagområdet.
Obligatorisk tilstedeværelse i undervisningen
Det kreves minimum 80 prosent frammøte med aktiv deltakelse i undervisnings- og veiledningssituasjoner der det er krav om tilstedeværelse og aktiv deltakelse:
- Faglige innføringer knyttet til demonstrasjoner.
- Seminarer.
- Felles drøftinger og vurdering underveis og til slutt i forhold til obligatoriske studieoppgaver.
- Erfaringsinnhenting i verksted og laboratorier.
- Gruppe- og prosjektarbeid.
- Undervisning i digitale medier.
Grading scale
Eksamen i emnet er todelt:
1. Prosjektbasert fordypningsoppgave
Fordypningsoppgaven består av følgende krav:
- Skriftlig rapport.
- Undersøkelser og ferdigstilt praktisk skapende arbeid.
Prosjektbasert fordypningsoppgave teller 40 prosent av sluttkarakteren.
2. Individuelt eksamensprosjekt
Det individuelle eksamensprosjektet knyttes til praktisk-skapende arbeid og kunst og designhistorie. Eksamensprosjektet viser studentens sluttkompetanse etter første år, og skal inneholde:
- Skriftlig prosjektrapport.
- Praktisk skapende arbeid.
Individuelt eksamensprosjekt teller 60 prosent av sluttkarakteren.
Eksamen kan påklages.
Begge deleksamener må være vurdert til karakter E eller bedre for at studenten skal kunne få sluttkarakter.
De to eksamensdelene i avsluttende eksamen gir én sluttkarakter. Denne fremkommer på karakterutskrift/vitnemål.
Fravær - ikke bestått
Studenter som på grunn av gyldig fravær ikke avlegger én eller flere deleksamener som inngår i ordinær eksamen, eller som får vurderingen F på én eller flere deler som inngår i slik eksamen, kan melde seg opp til ny/utsatt eksamen.
Ved framstilling til ny/utsatt eksamen i del 1 leveres prosjektbasert fordypningsoppgave som til ordinær eksamen.
Ved framstilling til utsatt eksamen i del 2 leveres det individuelle eksamensprosjektet som til ordinær eksamen. Ved fremstilling til ny eksamen skal innholdet som ble vurdert til -F- til ordinær eksamen, være vesentlig forbedret.
Examiners
Emnet skal dyktiggjøre studenten i undervisning på trinn 1 Trafikalt g runnkurs, trinn 2 Grunnleggende kjøretøy- og kjørekompetanse og trinn 3 Trafikal del. (heretter: «trinn 1, 2 og 3 i læreplanen») .
Overlapping courses
- 9 credits overlap with the course FARMA1410 Pharmaceutical Technology.
- 1 credit overlaps with the course FARMA2400 Drug Calculations