EPN-V2

ELI2300 Dynamic Systems Course description

Course name in Norwegian
Dynamiske systemer
Study programme
Bachelor’s Programme in Electrical Engineering
Bachelor's Degree Programme in Mechanical Engineering
Weight
10.0 ECTS
Year of study
2022/2023
Curriculum
FALL 2022
Schedule
Course history

Introduction

Studiet er nettbasert med samlingar på OsloMet. Kvart emne har tre samlingar og avsluttande eksamen. Kvar samling går over to dagar. Deltakarane arbeider i faste grupper. Gruppene støttar kvarandre i arbeidet, utvekslar erfaringar på nettet og kommenterer oppgåver. Nokre arbeidskrav er knytt til gruppearbeid (sjå meir under kvart emne).

Dialogen mellom student og lærar, oppgåveinnleveringar, faglege ressursar og individuell oppfølging frå lærar skjer i nettbasert forum. I tillegg til undervisning blir samlingane brukt til erfaringsdeling med utgangspunkt i praksisopplegg deltakarane gjennomfører i eigen klasse.

Deltakarane arbeider med didaktiske oppgåver til fagstoffet mellom samlingane. Oppgåvene knyter saman teoretisk fagstoff, didaktisk refleksjon og praksisaktivitetar i klasserommet.

Studentene skal lære å vurdere elevens utvikling i dei ulike delane av norskfaget. Dei skal tileigne seg kunnskap om vurderingskriterium og ulike vurderingsformer. Studentane får øving i å reflektere didaktisk om vurdering og bruker ulike vurderingsformer i arbeid med litterære og språklige emne. Læreplanforståing og kunnskap om vurderingsmåtar er sentrale tema.

Recommended preliminary courses

Builds on ELPE1300 Electric Circuits, MEK1400 Physics, MEK1000 Mathematics 1000;and MEK2000 Mathematics 2000 should be taken in parallel.

Required preliminary courses

Det er knytt arbeidskrav til kvart emne. Desse arbeidskrava må vere bestått før studenten kan gå opp til eksamen. Sjå meir om arbeidskrav under emne 1 og emne 2.

Arbeidskrav skal vere levert/utført innan fastsett(e) frist(ar). Fråvær dokumentert med til dømes sjukemelding, fritar ikkje for å innfri arbeidskrav. Studentar som på grunn av sjukdom eller annan dokumentert årsak ikkje leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, kan få forlenga frist. I kvart einskilde høve må ein avtale med læraren ny frist for å innfri arbeidskrav.

Arbeidskrav blir vurdert til "Godkjent" eller "Ikkje godkjent". Studentar som leverer/utfører arbeidskrav innan fristen, men som får vurderinga "Ikkje godkjent", har høve til maksimum to nye innleveringar/utføringar. Studentane må då sjølve avtale ny innlevering og vurdering av arbeidskravet med faglærar.

Learning outcomes

Studiet er organisert som et samlingsbasert og nettbasert deltidsstudium over ett semester, med studieoppgaver mellom samlingene. Studiet er bygget opp rundt følgende kompetanseområder:

1) Personlig og sosial kompetanse

  • selvinnsikt og kommunikasjon
  • oppmerksomhet på seg selv og andre
  • være en god rollemodell

2) Trafikkfaglig kompetanse knyttet til læreplanens kjerneelementer: Samhandling i trafikken

  • ansvar og risikoforståelse
  • folkehelse og miljø

Andre temaer:

  • førstehjelp og tiltak ved ulykke
  • barn, oppmerksomhet og sykling - en opplæringsmodell med betydning for trafikk
  • trafikal kompetanse
  • vegtrafikkloven med skilt- og trafikkregler
  • trafikkpsykologi
  • kjøring i mørket med demonstrasjon av viktige faktorer
  • øvelseskjøring og mengdetrening

3) Trafikkpedagogisk og -didaktisk kompetanse

  • analyse av læreplanenes mål, innhold, arbeidsmåte og vurdering
  • begrunnelse, innhold og oppbygging av lokal læreplan for valgfaget trafikk
  • refleksjon rundt egne og andres arbeidsmåter
  • undervisningsplanlegging

Teaching and learning methods

Studiet er prosessorientert og erfaringsbasert. Følgende prinsipper ligger til grunn for valg av arbeidsformer og organisering av innhold:

Praksis- og problemorientert: Utgangspunktet i studiet er utfordringer og oppgaver i undervisningen som faglærer i trafikk. Det betyr at praktisk lærerarbeid og refleksjon har en sentral plass i studiet. Studenten skal lære gjennom å arbeide med relevante og virkelighetsnære problemer og situasjoner.

Opplevelsesorientering: Studenten skal gjennom øvelser og erfaringer gi uttrykk for sine følelser og tanker i ulike situasjoner. De skal også tilrettelegge for slike læringsprosesser hos sine elever.

Erfaringslæring: Gjennom å planlegge, prøve ut og reflektere over egen praksis, vil studentene øke bevisstheten og handlingsregister i ulike opplæringssituasjoner.

Studentmedvirkning: Studenten utarbeider mål og planer for egen læring.

Tverrfaglig: Trafikk er et tverrfaglig fagområde. Mange tema kan nyttes i andre undervisningsfag, blant annet matematikk, naturfag, samfunnsfag, kroppsøving og KRLE.

Studiet er organisert ved:

  • nettbaserte undervisningsøkter
  • fellessamlinger på universitetet
  • øvelser og gruppebasert samarbeid på nett og fysisk
  • nettbasert samhandling
  • individuelt studiearbeid
  • observasjoner og refleksjoner i eget arbeid

Course requirements

Retten til å gå opp til eksamen føreset godkjende arbeidskrav.

For nærare informasjon om avsluttande vurdering, sjå emneplanane.

Forklaring på graderte karakterar:

A: Arbeidet er ein framifrå prestasjon som klart skil seg ut. Det vitnar om særs god fagkunnskap, stor grad av sjølvstendig tenking og har særs godt språk.

B: Arbeidet er ein mykje god prestasjon som ligg over gjennomsnittet. Det vitnar om mykje god fagkunnskap, sjølvstendig tenking og har mykje godt språk.

C: Arbeidet er ein gjennomsnittleg prestasjon som har innslag av sjølvstendig tenking og er tilfredsstillande når det gjeld fagkunnskap og språk.

D: Arbeidet er ein prestasjon under gjennomsnittet med manglar i fagkunnskap og/eller språk.

E: Arbeidet har store manglar i fagkunnskap og/eller språk, men tilfredsstiller minimumskrava.

F (Ikkje godkjend): Arbeidet tilfredsstiller ikkje minimumskrava til fagkunnskap og/eller språk.

Ny/utsett eksamen

Studentens rettar og plikter ved ny/utsett eksamen framgår av Forskrift om studier og eksamen ved OsloMet. Studentar er sjølve ansvarlege for å melde seg opp til eventuell ny/utsett eksamen.

Høve til å klage

Det kan klagast over karakterfastsetting og på formelle feil i samsvar med lov om universiteter og høyskoler, jf. også forskrift om eksamen og studier ved OsloMet.

Assessment

Programplan for norsk 1, trinn 5-10 (30 studiepoeng) – oppdrag

Norwegian Level 1, Secondary Classes

Programkode: KFKNU1

Programplan godkjend av studieutvalet 7. mai 2012

Siste revisjon godkjend av prodekan for studiar 04.12. 2015

Siste redaksjonelle endring 02.12.2020

Programplanen gjelda frå haustsemester 2021

Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium

Institutt for grunnskole- og faglærarutdanning

Permitted exam materials and equipment

Programplan for norsk 1, trinn 5-10 (30 studiepoeng) – oppdrag

Norwegian Level 1, Secondary Classes

Programkode: KFKNU1

Programplan godkjend av studieutvalet 7. mai 2012

Siste revisjon godkjend av prodekan for studiar 04.12. 2015

Siste redaksjonelle endring 02.12.2020

Programplanen gjelda frå haustsemester 2021

Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium

Institutt for grunnskole- og faglærarutdanning

Grading scale

Grade scale A-F.

Examiners

One internal examiner. The course may be selected for grading by external examiners.

For the continuation exam (resit),;an oral exam can be used, with two internal examiners.