Programplaner og emneplaner - Student
BIB3000 Library Development Course description
- Course name in Norwegian
- Bibliotekutvikling
- Study programme
-
Bachelor Programme in Library and Information Science
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2020/2021
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Bestått KDK1200 Kunstformidling og visuelle uttrykksformer.
Required preliminary courses
BIBPRAK2, BIB2000, BIB2100, BIB2201, BIB2300
Learning outcomes
Kunnskapar
Studenten
- har innsikt i biblioteka sine tekniske og institusjonelle omgjevnader
- har kunnskap om biblioteket si rolle som offentleg stad og møteplass i samfunnet
- har innblikk i teoriar og prinsipp for utvikling av fysiske og digitale samlingar
- har innblikk i metodar og verktøy knytt til leiing, administrasjon, og marknadsføring
- har grunnleggande kjennskap til korleis ulike styringsdata, verktøy og modellar for analyse m.m. kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling
- kjenner arbeidsformer som bygger på kunnskapsbasert praksis og metode
Ferdigheter
Studenten
- kan diskutere og reflektere kritisk over biblioteket si rolle og samfunnsoppdrag
- kan vidareutvikle biblioteka sine tenester og samlingar
- kan anvende forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjonsformar
Generell kompetanse
Studenten
- kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid
- kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg
Teaching and learning methods
Emnet er organisert i form av praktisk arbeid og teoretiske studier som gjennomføres parallelt. Prosjektarbeid er en vesentlig del av studiet. Undervisningen foregår med vektlegging på progresjon, fra felles grunnleggende oppgaver til selvstendig valgte tema.
Emnet forutsetter tilstedeværelse i verksteder og aktiv deltakelse i undervisningen. I studiet benyttes undervisningsformer som forelesninger, seminarer, veiledning og faglige debatter. Dette har til hensikt å utvikle studentens kunnskaper, idéer, praktiske ferdigheter, faglige forståelse og uttrykksevne. Det forventes at studenten selv innhenter relevant fagstoff utover pensum og det oppfordres til å bruke læringssentrene og de ressursene som tilbys der. Felles presentasjoner og/ utstillinger vil danne grunnlag for drøfting og vurdering av studentarbeid.
Deler av undervisningen vil bli gitt på engelsk.
Course requirements
Det er knytt to arbeidskrav i emnet:
- Presentere eit pensumrelatert tema munnleg for medstudentane og faglærarane. Kvar gruppe skal gje tilbakemelding på to av presentasjonane.
- Skriftleg prosjektarbeid knytt til eit gitt tema i faget.
Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper (tre til fem studentar). Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.
Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom oppgåva ikkje blir godkjent, skal studentene få høve til å levere ein ny versjon.
Assessment
Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell 6-timars eksamen.
Permitted exam materials and equipment
Eksamen vurderes av to interne sensorer. Emnet kan bli trukket ut til ekstern sensur.
Grading scale
Prosjekter i emnet Prosjekt 1. Intensjon og utforskning (om lag 9 uker - individuelt arbeid)
- Prosjektet fokuserer på studentens intensjon og utforskning i kunstneriske prosesser. Forholdet mellom praktisk-estetisk arbeid i verksted og anvendelsen av relevant teori står sentralt.
Prosjekt 2. Bevegelige bilder (om lag 7 uker - individuelt arbeid)
- Prosjektet gir en teknisk og refleksiv innføring i produksjonen av levende bilder.
Prosjekt 3. Vitenskapsteori og -metode (om lag 1 uke)
- Prosjektet gir en grunnleggende innføring i vitenskapsteori og- metode og tar sikte på å styrke studentens teoretiske refleksjon rundt den praktiske utøvelsen av fagområdet.
Det vises for øvrig til undervisningsplanene som ytterligere spesifiserer innholdet i hvert enkelt prosjekt.
Examiners
Det vert nytta ein intern og ein ekstern sensor til sensurering av oppgåvene. Eit uttrekk på minst 25 prosent av oppgåvene vert sensurert av to sensorar. Karakterane på dei oppgåvene som er vurdert skal danne grunnlag for å fastsetja nivå på resten av oppgåvene.
Course contact person
Idunn Bøyum