EPN-V2

BIB3000 Library Development Course description

Course name in Norwegian
Bibliotekutvikling
Study programme
Bachelor Programme in Library and Information Science
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2018/2019
Course history

Introduction

Innhaldet i emnet er knytt til biblioteka si rolle i samfunnet eller i organisasjoner; kva rammer påverkar biblioteka, korleis biblioteka si rolle kan bli realisert, og korleis evaluering av bibliotekverksemda kan bli brukt i tenesteutvikling.

Required preliminary courses

BIBPRAK2, BIB2000, BIB2100, BIB2201, BIB2300

Learning outcomes

Kunnskapar

Studenten

  • har innsikt i bibliotekas tekniske og institusjonelle omgjevnader
  • har kunnskap om bibliotekets rolle som offentleg stad og møteplass i samfunnet
  • har innblikk i teoriar og prinsipp for utvikling av fysiske og digitale samlingar
  • har innblikk i metodar og verktøy knytt til leiing, administrasjon, og marknadsføring
  • har grunnleggande kjennskap til korleis ein kan nyttiggjere seg av styringsdata, evaluering av tenester og korleis dette kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling
  • kjenner arbeidsformer som bygger på kunnskapsbasert praksis og metode

Ferdigheter

Studenten

  • kan diskutere og reflektere kritisk over biblioteket si rolle og samfunnsoppdrag
  • kan vidareutvikle biblioteka sine tenester og samlingar
  • kan anvende forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjonsformar
  • kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid
  • kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg

Teaching and learning methods

Arbeidsformene vekslar mellom førelesingar, seminar, studiebesøk, diskusjonar, gruppearbeid, prosjektarbeid, presentasjon og sjølvstudium.

Course requirements

Det er knytt to arbeidskrav i emnet:

  1. Praktisk formidlingsarbeid knytt til eit gitt tema i faget.
  2. Presentere eit pensumrelatert tema munnleg for medstudentane og faglærarane. Kvar gruppe skal gje tilbakemelding på to av presentasjonane.

Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper (tre til fem studentar). Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.

Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Dersom oppgåva ikkje blir godkjent, skal studentene få høve til å levere ein ny versjon.

Assessment

Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell sekstimars eksamen.

Kandidatar som ikkje består eksamen, kan melde seg til ny utsett eksamen.

Permitted exam materials and equipment

Ingen hjelpemiddel er tillatne.

Grading scale

Ambulance Operations mainly covers the planning, organisation, implementation and evaluation of ambulance jobs, including the management and organisation of other health care resources and cooperation and interaction with other emergency agencies or partners. The course focuses on the structure and organisation of the rescue services in Norway, own safety, tactical responses, use of communication equipment and work at accident scenes.

The students take part in the interdisciplinary course INTER1200.

INTER1200: ‘Communication with Children, Youth and their Families’ (1.5 credits)

INTER1200 ‘Communication with Children, Young People and their Families’ makes up the second module of the university's teaching project INTERACT.

INTER1200 increases students' knowledge about communication and interaction with children and young people. As in INTER1100, the students receive training in cooperating with students from other programmes of professional study on topics relating to the everyday lives of children and young people.

Examiners

The student must have passed the first year of the programme or equivalent, except the second part of the exam in drug calculations in the course PMED1300.