EPN-V2

BIB3000 Library Development Course description

Course name in Norwegian
Bibliotekutvikling
Study programme
Bachelor Programme in Library and Information Science
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2017/2018
Course history

Introduction

Innhaldet i emnet er knytt til biblioteka si nye rolle i samfunnet, kva rammer som påverkar biblioteka, korleis biblioteka si rolle kan bli realisert, og korleis evaluering av bibliotekverksemda kan bli brukt i.

Required preliminary courses

BIBPRAK Undersøkingsmetodar i teori og praksis og BIB2300 Bibliotek og læring.

Learning outcomes

Kunnskaper

Studenten

  • har innsikt i organisasjonsteori, inkludert kulturelle og strukturelle forhold
  • har innsikt i tekniske og institusjonelle omgivnader, inkludert relevant lovverk, og konsekvensar endra rammar gjer for biblioteka.
  • har kunnskap om bibliotekets rolle som offentleg stad og møteplass i samfunnet som ulike roller knytt til arrangement og debattarena
  • har innblikk i teoriar og prinsipp for utvikling av fysiske og digitale samlingar
  • har innblikk i metodar og verktøy knytt til administrasjon, bibliotekleiing og planlegging, mellom anna tema som tenesteutvikling, prosjektleiing, teamleiing, marknadsføring og strategiarbeid
  • har grunnleggande kjennskap til korleis ein kan nyttiggjere seg av styringsdata, evaluering av tenester og korleis dette kan brukast aktivt i organisasjonsutvikling
  • kjenner arbeidsformer som bygger på kunnskapsbasert praksis og metode

Ferdigheiter

Studenten

  • kan diskutere og reflektere kritisk over biblioteket si rolle i samfunnet
  • kan identifisere og fortolke forhold i samfunnet som påverkar biblioteket sitt samfunnsoppdrag
  • kan vidareutvikle biblioteka sine tenester og samlingar med utgangspunkt i empiriske data og metodar
  • kan anvende forskingsbasert kunnskap og teoriar om organisasjonsformer
  • kan samarbeide om faglege prosjekt og gje tilbakemelding på andre sitt arbeid
  • kan formidle ein fagleg bodskap, skriftleg og munnleg
  • kan førebu prosjekt, inkludert prosjektsøknader

Teaching and learning methods

Arbeidsformene vekslar mellom førelesingar, seminar, studiebesøk, diskusjonar, gruppearbeid, prosjektarbeid, presentasjon og sjølvstudium.

Course requirements

Det er knytt to arbeidskrav i emnet:

  1. Skrive ein prosjektsøknad (ca. fire sider).
  2. Presentere eit pensumrelatert tema munnleg for medstudentane og faglærarane. Kvar gruppe skal gje tilbakemelding på to av presentasjonane.

Prosjektarbeid og presentasjon blir utført i grupper (tre til fem studentar). Det vert gitt noko rettleiing i samband med arbeidskrava.

Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjend av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen.

Assessment

Vurderingsforma ein skriftleg, individuell sekstimars eksamen.

Kandidatar som ikkje består eksamen, kan melde seg til ny utsett eksamen.

Grading scale

Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.

Examiners

Alle oppgåvene blir vurdert av intern sensor. Eit utval på 25 prosent av svara blir vald ut for vurdering av ekstern sensor.