EPN-V2

BIB2300 Libraries and Learning Course description

Course name in Norwegian
Bibliotek og læring
Weight
5.0 ECTS
Year of study
2018/2019
Course history
  • Introduction

    Innhaldet i kurset er knytt til tema som læringsteori, fagdidaktikk, rettleiing, undervisning, informasjonskompetanse, utdanningsbiblioteket som pedagogisk ressurs, digitale læringsarenaer, og bibliotekaren som retteleiar og pedagog. Teoriar innan informasjonssøkeprosessen og funn frå informasjonspraksisstudiar vert brukt for å vise kva rolle bibliotekaren kan ha i ulike læringsprosessar.

  • Required preliminary courses

    BIB1100, BIB1300

  • Learning outcomes

    Kunnskapar

    Studenten

    • har kunnskap om og forståing for bibliotekets og bibliotekaren si rolle i undervisning og læring
    • kjenner til nokre teoriar om og modellar for læring, undervisning, rettleiing og informasjonssøkepraksis
    • forstår ulike tilnærmingar til informasjonskompetanse
    • forstår sammenhengen mellom informasjonssøking, informasjonsbruk og læring

    Ferdigheiter

    Studenten

    • kan nytte aktuelle teoriar og modellar for å forklare og reflektere over problemstillingar innan feltet

  • Teaching and learning methods

    Arbeidsformene vekslar mellom forelesningar, praktiske øvingar, blogging og sjølvstudium.

  • Course requirements

    Studenten må publisere eit innlegg og ein kommentar i fagets blogg. Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagd tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Om arbeidskravet ikkje vert godkjent, skal studenten få høve til å levere ein omarbeidd versjon.

  • Assessment

    Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell 3-dagers heimeeksamen.

    Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsett eksamen (Jf. Forskrift om studier og eksamen ved Høgskolen i Oslo og Akershus).

  • Permitted exam materials and equipment

    Alle hjelpemiddel er tillatne så lenge reglar for kjeldetilvising vert følgd.

  • Grading scale

    Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E for greidd og F for ikkje greidd.

  • Examiners

    Etter gjennomført emne har studenten følgende læringsutbytte, definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse.

    Kunnskap

    Studenten

    • er bevisst betydningen av design for samfunn og individ i fortid, nåtid og fremtid
    • er bevisst egen profesjonsrolle i en historisk og samfunnsmessig kontekst

    Ferdigheter

    Studenten

    • kan vise perspektivdannelse og anvende analyse og kritisk refleksjon
    • behersker skriftlig og muntlig diskusjon og argumentasjon

    Generell kompetanse

    Studenten

    • kan se seg selv og sitt eget virke i menneskelig og global sammenheng
    • kan utveksle synspunkter og erfaringer med andre med bakgrunn innenfor fagområdet og gjennom dette bidra til utvikling av god praksis
    • kan reflektere over sin egen utvikling i læreprosessen og justere denne under veiledning