Programplaner og emneplaner - Student
BIB2300 Libraries and Learning Course description
- Course name in Norwegian
- Bibliotek og læring
- Weight
- 5.0 ECTS
- Year of study
- 2018/2019
- Course history
-
- Programme description
-
Introduction
Innhaldet i kurset er knytt til tema som læringsteori, fagdidaktikk, rettleiing, undervisning, informasjonskompetanse, utdanningsbiblioteket som pedagogisk ressurs, digitale læringsarenaer, og bibliotekaren som retteleiar og pedagog. Teoriar innan informasjonssøkeprosessen og funn frå informasjonspraksisstudiar vert brukt for å vise kva rolle bibliotekaren kan ha i ulike læringsprosessar.
-
Required preliminary courses
BIB1100, BIB1300
-
Learning outcomes
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om og forståing for bibliotekets og bibliotekaren si rolle i undervisning og læring
- kjenner til nokre teoriar om og modellar for læring, undervisning, rettleiing og informasjonssøkepraksis
- forstår ulike tilnærmingar til informasjonskompetanse
- forstår sammenhengen mellom informasjonssøking, informasjonsbruk og læring
Ferdigheiter
Studenten
- kan nytte aktuelle teoriar og modellar for å forklare og reflektere over problemstillingar innan feltet
-
Teaching and learning methods
Arbeidsformene vekslar mellom forelesningar, praktiske øvingar, blogging og sjølvstudium.
-
Course requirements
Studenten må publisere eit innlegg og ein kommentar i fagets blogg. Arbeidskrav skal vere gjennomført innan fastlagd tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen. Om arbeidskravet ikkje vert godkjent, skal studenten få høve til å levere ein omarbeidd versjon.
-
Assessment
Vurderingsforma er ein skriftleg, individuell 3-dagers heimeeksamen.
Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsett eksamen (Jf. Forskrift om studier og eksamen ved Høgskolen i Oslo og Akershus).
-
Permitted exam materials and equipment
Alle hjelpemiddel er tillatne så lenge reglar for kjeldetilvising vert følgd.
-
Grading scale
Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E for greidd og F for ikkje greidd.
-
Examiners
Etter gjennomført emne har studenten følgende læringsutbytte, definert i kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse.
Kunnskap
Studenten
- er bevisst betydningen av design for samfunn og individ i fortid, nåtid og fremtid
- er bevisst egen profesjonsrolle i en historisk og samfunnsmessig kontekst
Ferdigheter
Studenten
- kan vise perspektivdannelse og anvende analyse og kritisk refleksjon
- behersker skriftlig og muntlig diskusjon og argumentasjon
Generell kompetanse
Studenten
- kan se seg selv og sitt eget virke i menneskelig og global sammenheng
- kan utveksle synspunkter og erfaringer med andre med bakgrunn innenfor fagområdet og gjennom dette bidra til utvikling av god praksis
- kan reflektere over sin egen utvikling i læreprosessen og justere denne under veiledning