EPN-V2

BIB1400 Perspectives on Literature in History Course description

Course name in Norwegian
Litteratur- og kulturformidling 1: Historiske perspektiv
Study programme
Bachelor Programme in Library and Information Science
One-year Programme in Library and Information Science
Weight
15.0 ECTS
Year of study
2017/2018
Course history

Introduction

Emnet gjev ein introduksjon til litteratur- og kulturformidling (om lag ein tredjedel) og ei innføring i litteratur- og kulturhistorie (om lag to tredjedelar). Emnet diskuterer kva humanistiske og litteratursosiologiske perspektiv har å seie for praksisfeltet og i bibliotek- og informasjonsvitskapen.

Studentane studerer eit utval representative tekstar frå ulike sjangrar og får trening i å formidle dei i bestemte perspektiv.

Required preliminary courses

Ingen info

Learning outcomes

Kunnskapar

Studenten

  • har forståing for grunnleggjande teoretiske omgrep som kommunikasjon, formidling, teori, praksis, lesing og danning
  • tileignar seg eit overblikk over litteratur- og kulturhistorie
  • ser samanhengar mellom samfunnsendringar og lesemønster/mediebruk
  • kan sjå korleis historiske førelegg verkar i samtidskulturen

Ferdigheter

Studenten

  • kan reflektere over og diskutere nokre sentrale teoretiske omgrep innafor litteratur- og kulturformidlingsfaget.
  • kan gjere greie for historiske tekstar i høve til deira samtid og vår eiga tid
  • har erfaring med å formidle i bokomtaler, bokprat og utstilling.
  • har erfaring med å syntetisere eit stoff i perspektiv

Teaching and learning methods

Arbeidsformene vekslar mellom sjølvstudium, førelesingar, arbeid i seminar og kollokviegrupper. I emnet inngår eit utstillingsseminar.

Course requirements

Studentane skal lage ei bokutstilling og skriv ei refleksjonsoppgåve knytt til det. Studentane skal også skrive ein formidlings- eller fagtekst. Omfanget varierer med oppgåvas tema. Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen.

Assessment

Eksamen er ein fire timars skriftleg eksamen.

Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsatt eksamen.

Grading scale

Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E.

Examiners

Studenten skal etter å ha fullført emnet ha følgende totale læringsutbytte definert i kunnskaper, ferdigheter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten har

  • inngående kjennskap til relevante analysemetoder innen økonomi og samfunnsfag
  • innsikt i bruken av kvantitative data i akademisk arbeid og i arbeidslivet
  • forståelse av hvordan modeller brukes i samfunnsvitenskapene
  • forståelse av betydningen av problemstilling, kontekst og data for metodevalg

Ferdigheter

Studenten kan

  • analysere kvantitative data med relevante teknikker for å besvare forskningsspørsmål
  • knytte problemstilling, kontekst og data til metodevalg
  • planlegge egne kvantitative undersøkelser og vurdere andres resultater

Generell kompetanse

Studenten kan

  • vurdere relevante problemstillinger knyttet til kvantitativ forskningsmetode
  • anvende kunnskaper og ferdigheter i innhenting og analyse av aktuelle datakilder
  • tolke og formidle resultater fra kvantitative empiriske undersøkelser
  • kommunisere om kvantitative problemstillinger med spesialister og til allmennheten