Programplaner og emneplaner - Student
BIB1400 Perspectives on Literature in History Course description
- Course name in Norwegian
- Litteratur- og kulturformidling 1: Historiske perspektiv
- Study programme
-
Bachelor Programme in Library and Information ScienceOne-year Programme in Library and Information Science
- Weight
- 15.0 ECTS
- Year of study
- 2017/2018
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Emnet gjev ein introduksjon til litteratur- og kulturformidling (om lag ein tredjedel) og ei innføring i litteratur- og kulturhistorie (om lag to tredjedelar). Emnet diskuterer kva humanistiske og litteratursosiologiske perspektiv har å seie for praksisfeltet og i bibliotek- og informasjonsvitskapen.
Studentane studerer eit utval representative tekstar frå ulike sjangrar og får trening i å formidle dei i bestemte perspektiv.
Required preliminary courses
Ingen info
Learning outcomes
Kunnskapar
Studenten
- har forståing for grunnleggjande teoretiske omgrep som kommunikasjon, formidling, teori, praksis, lesing og danning
- tileignar seg eit overblikk over litteratur- og kulturhistorie
- ser samanhengar mellom samfunnsendringar og lesemønster/mediebruk
- kan sjå korleis historiske førelegg verkar i samtidskulturen
Ferdigheter
Studenten
- kan reflektere over og diskutere nokre sentrale teoretiske omgrep innafor litteratur- og kulturformidlingsfaget.
- kan gjere greie for historiske tekstar i høve til deira samtid og vår eiga tid
- har erfaring med å formidle i bokomtaler, bokprat og utstilling.
- har erfaring med å syntetisere eit stoff i perspektiv
Teaching and learning methods
Arbeidsformene vekslar mellom sjølvstudium, førelesingar, arbeid i seminar og kollokviegrupper. I emnet inngår eit utstillingsseminar.
Course requirements
Studentane skal lage ei bokutstilling og skriv ei refleksjonsoppgåve knytt til det. Studentane skal også skrive ein formidlings- eller fagtekst. Omfanget varierer med oppgåvas tema. Arbeidskrav skal være gjennomført innan fastlagt tid, og godkjent av faglærer før studenten kan framstille seg til eksamen.
Assessment
Eksamen er ein fire timars skriftleg eksamen.
Kandidatar som ikkje består ordinær eksamen, kan framstille seg til ny/utsatt eksamen.
Grading scale
Vurderingsuttrykket er ein gradert skala med fem trinn frå A til E.
Examiners
Studenten skal etter å ha fullført emnet ha følgende totale læringsutbytte definert i kunnskaper, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten har
- inngående kjennskap til relevante analysemetoder innen økonomi og samfunnsfag
- innsikt i bruken av kvantitative data i akademisk arbeid og i arbeidslivet
- forståelse av hvordan modeller brukes i samfunnsvitenskapene
- forståelse av betydningen av problemstilling, kontekst og data for metodevalg
Ferdigheter
Studenten kan
- analysere kvantitative data med relevante teknikker for å besvare forskningsspørsmål
- knytte problemstilling, kontekst og data til metodevalg
- planlegge egne kvantitative undersøkelser og vurdere andres resultater
Generell kompetanse
Studenten kan
- vurdere relevante problemstillinger knyttet til kvantitativ forskningsmetode
- anvende kunnskaper og ferdigheter i innhenting og analyse av aktuelle datakilder
- tolke og formidle resultater fra kvantitative empiriske undersøkelser
- kommunisere om kvantitative problemstillinger med spesialister og til allmennheten