Programplaner og emneplaner - Student
AUTBO1000 Automation in construction Course description
- Course name in Norwegian
- Automasjon i Bygg
- Study programme
-
Automation in construction
- Weight
- 10.0 ECTS
- Year of study
- 2020/2021
- Programme description
- Course history
-
Introduction
Følgende må være godkjent:
- gjennomført kurs i førstehjelp
- samarbeidsavtale med konkretisering av læringsutbyttet
Det er i tillegg krav om tilstedeværelse i praksisstudier, se «vurdering av praksis» i programplanens hoveddel for mer informasjon.
Required preliminary courses
Vurderte praksisstudier. Vurderingen tar utgangspunkt i læringsutbyttet for emnet, samarbeidsavtalen med konkretisering av læringsutbyttet og den formative vurderingen som er gjort i løpet av praksisperioden.
For å kunne vurdere studenten i praksisstudier kreves det nok tilstedeværelse (90 prosent). Se «vurdering av praksis» i programplanens hoveddel for mer informasjon.
Content
Etter å ha gjennomført dette emnet har studenten følgende læringsutbytte, definert som
kunnskap, ferdigheter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten kan:
- kjenner til myndighetenes krav vedr. sikkerhet ved anlegg som omsetter energi
- forstår for sammenhengen mellom tekniske anlegg og den integrerte styring, regulering
og overvåkning
- kjenner til algoritmene for den tradisjonelle reguleringen og prinsippene for moderne
DDC regulatorer og PLS enheter.
- forstår pådragsorganer og aktuatorer
- kjenner til BUS systemer og de ulike nivåene i moderne byggautomasjon
- kjenner til bruken og omfanget av SD-anlegg
- kan vurdere anvendelsen av ulike alternativer til bygg automasjon ut fra økonomisk
synspunkt
- forstår systemdefinisjon, delsystemer, systemgrenser, systemanalyse, enkel modellering
og numeriske beregning
- forstår grunnleggende sammenhenger mellom enkeltelementer og systemer som helhet
Ferdigheter
Studenten kan:
- programmere et enkelt HMI (Human-Machine Interface) system
- tegne og beskrive blokkdiagrammer for reguleringssløyfer og styrekretser
- tegne og beskrive styrings strategier for bygnigsautomasjon
- velge mellom ulike signaltyper ut fra nøyaktighetskrav og lokale hensyn
- foreta en generell og enkel stabilitetsanalyse av et reguleringssystem
- utøve faglig ledelse
Generell kompetanse
Studenten kan:
• vurdere omfang og kvalitetsnivå på byggautomasjonen i en bygning med energitekniske
anlegg
• planlegge og gjennomføre et prosjekt der byggautomasjon inngår
• fungere som prosjektmedarbeider med hensyn til planlegging, bygging, og drift av
byggautomasjon som er integrert i energitekniske anlegg
Teaching and learning methods
Refleksjonsnotatet blir vurdert av to interne sensorar (seminarleiaren og ein vitskapleg tilsett knytt til ph.d.-studiet).
Course requirements
Målgruppe
Emnet er primært for studentar som er tatt opp i ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning, men vil vere ope for andre som ønskjer å fordjupe seg i utdanningsvitskap eller andre profesjonsfaglege område. Målgruppa er ph.d.-studentar som har eit fenomenologisk perspektiv i avhandlingsarbeidet sitt eller som er opptatt av å posisjonere sitt eige prosjekt i relasjon til fenomenologien.
Opptakskrav
Krav til opptak er fullført femårig masterutdanning (integrert, eller treårig + toårig på totalt 300 studiepoeng) innan lærarutdanning, anna pedagogisk utdanning, utdanningsvitskap, utviklingsstudium, samfunnsvitskap eller andre relevante fagområde knytt til ph.d.- programmet. Mastergrada skal innehalda eit større sjølvstendig arbeid tilsvarande masteroppgåve (minimum 30 studiepoeng). Utanlandsk avslutta mastergrad som svarer minst til fire år i det norske utdanningssystemet kan vurderast for opptak (sjekk immatrikuleringsgrunnlag på nettside for Direktorat for høgare utdanning og kompetanse). https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet/lister-og-databaser/generell-studiekompetanse-gsu
Om det blir for mange søkjarar vil studentar ved ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning bli prioritert. Deretter studentar ved andre ph.d.-program, så andre vitskapeleg tilsette ved Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium.
Søkjarar som ikkje er tatt opp til ph.d.-programmet i utdanningsvitskap for lærarutdanning må sende inn eit samandrag på om lag 1 A4-side med informasjon om eige ph.d.-prosjekt eller anna prosjekt/interesseområde med tema, metode, teoretisk innfallsvinkel, kvar dei eventuelt er i ph.d.-løpet og korleis dette emnet er relevant for eige prosjekt.
Assessment
Emnet tar opp fenomenologi som filosofi, som vitskapsteoretisk retning og som profesjonell praksis, slik som til dømes:
- klassiske, fenomenologisk arbeid
- nyare utvikling i fenomenologisk filosofi
- fenomenologisk forskingsmetode
- fenomenologisk pedagogikk / fenomenologisk praksis
- fenomenologi nytta innanfor profesjonsfagleg forsking
Grading scale
Gradert skala A-F
Examiners
En intern sensorer.
Admission requirements
Emnet retter seg mot kandidater med bachelor- eller mastergrad som har behov for
etterutdanning innen bygningsautomasjon.
Generell studiekompetanse eller realkompetanse.
Spesielle opptakskrav: matematikk R1 + R2 og fysikk 1.
Bestått ettårig forkurs for ingeniør- og maritim høyskoleutdanning eller
Toårig teknisk fagskole (etter rammeplan av 1998/1999 eller tidligere) eller
Søkere med nyere godkjent teknisk fagskole (etter lov om fagskoleutdanning av 2003) og R1+ R2 og FYS1.