Videreutdanning - Pedagogisk ledelse og utvikling Sandefjord - Student

Deltid

Oppmøte første studiedag

Obligatorisk oppmøte første studiedag 01. september

Det er obligatorisk oppmøte første studiedag. Undervisningen begynner kl. 09.00. Klokkeslett og sted for oppmøte kommer også etter hvert i timeplanen lenger opp på nettsiden. Merk at det kan komme endringer i møtested helt frem til studiestart bla pga. koronarestriksjoner med tanke på hvor mange som kan være samlet i et undervisningsrom o.l. Mest sannsynlig blir undervisningen på Torp konferansesenter. Mer info kommer.

Timeplan

Denne timeplanen viser timeplanen for første studieår - er du allerede student kan du logge inn for å se din personlige timeplan.

Timeplan Portlet

Emner og pensumlister

Systemet kan ikke hente emner for dette studieprogrammet på det nåværende tidspunktet.

Programplan

IKKE RØR!

Studiestart for nye studenter høst 2021 Pedagogisk ledelse og utvikling Sandefjord

Syk første samlingsdag

Dersom du på grunn av sykdom eller andre årsaker ikke har anledning til å møte første samlingsdag, må du gi oss beskjed. E-post sender du til idasta@oslomet.no og fagansvarlig lærer alona.laski@oslomet.no. E-posten skal inneholde:

• Fullt navn
  • Studium
  • Dato for når du ikke kan møte.

Sjekkliste for nye studenter

Som ny student er det flere ting det er viktig at du må gjøre, både før og under studiestart for å komme i gang med studiene dine.

Sjekk nettsiden for Studiestart høst 2022.

På denne nettsiden finner du sjekklisten for nye studenter som bla. inneholder informasjon om semesterregistrering, semesteravgift, studiekort med mer.

Merk at studiestart og sjekklisten er utarbeidet med tanke på heltidssstudenter og ikke videreutdanningsstudenter så det kan være informasjon som ikke er aktuell for dere på disse nettsidene.
Det er superviktig at dere semesterregistrerer dere (senest 1 sept.), aktiverer brukerkonto og logger inn på læringsplattformen Canvas før første samlingsdag!

Merk! Dere skal ikke betale semesteravgift. Dette gjør kommunen for dere!

Tilgang til systemer på OsloMet

Du får tilsendt brukernavn, aktiveringspassord og pin-kode på e-post og SMS i slutten av juli/begynnelsen av august (semesterstart på universitetet). Hvis du ikke har fått dette før første samlingsdag må du ta kontakt med ditt fakultet som er Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier.

Når du har fått innloggingsinformasjonen, må du aktivere brukerkontoen din, etter ca. 24 timer kan du logge inn på student.oslomet.no for å finne din personlige timeplan og snarveier til alle verktøy du trenger i din studiehverdag (bla læringsplattformen Canvas).

Emner og pensumlister

Emneplan/programplan finner du lenke til høyere opp på nettsiden. Pensumliste for studiet, vil bli synlig på nettsiden lenger opp senere i sommer.

Samlinger

Studiet i Pedagogisk ledelse og utvikling i Sandefjord har 3 samlinger høsten 2022 (gjelder kull 3 som starter studiet H22)

• Samling 1. 1-2. september (fysisk og digital)
  • Samling 2. Nettverkssamling, 19. oktober, fysisk
  • Samling 3. Veiledningssamling, 8. november, digital

Undervisningen vil foregå på dagtid.

Innlevering av arbeidskrav

Torsdag 15. desember.

Lurer du på noe?

De fleste svarene finner du på denne siden og ellers her på student.oslomet.no. Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe du ikke finner ut av. Kontaktinformasjon finner du på denne siden.

Web-innholdvisning (Studiestartsinfo)

Studieinfokontakt