Det ble ikke streik på OsloMet

Nyhetportlet

OsloMetlogo svart tekst OsloMet på gul bakgrunn

Det ble ikke streik på OsloMet

Det blir ingen streik. All eksamen, praksis og undervisning går som vanlig.

Oppdatert 29.5 kl 13.00

Partene har blitt enige

Undervisere, sensorer og ansatte i studieadministrasjonen ble ikke tatt ut i streik.

Staten har blitt enige med fagforeningene LO Stat Akademikerne, Unio og YS Stat har blitt enige om en avtale med staten.