Det ble ikke streik på OsloMet
Det blir ingen streik. All eksamen, praksis og undervisning går som vanlig.
Oppdatert 29.5 kl 13.00
Partene har blitt enige
Undervisere, sensorer og ansatte i studieadministrasjonen ble ikke tatt ut i streik.
Staten har blitt enige med fagforeningene LO Stat Akademikerne, Unio og YS Stat har blitt enige om en avtale med staten.