Programplaner og emneplaner - Student
MFAGL4200 Praktisk estetisk prosjekt Emneplan
- Engelsk emnenavn
- Practical aesthetic project
- Studieprogram
-
Grunnskolelærerutdanning for trinn 1-7
- Omfang
- 15.0 stp.
- Studieår
- 2025/2026
- Emnehistorikk
-
Innledning
Retten til å avlegge eksamen har som vilkår godkjente arbeidskrav og deltaking i bestemte faglege aktivitetar. Sjå fagplandelen ovanfor for nærare informasjon om krav til innlevering og vilkår ved manglande innlevering.
- Ein digital og interaktiv samansett tekst. I gruppe. Målet er å kunne bruke digitale verktøy til produksjon av samansette tekstar. Tilbakemelding frå faglærar. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk.
- Vurdering av ein digital læringsressurs ved hjelp av samskrivingsverktøy. I gruppe. Målet er å kunne bruke og vurdere ulike digitale verktøy. Omfang: i samråd med faglærar ut frå kva digitalt verktøy som vert brukt. Målform: Nynorsk
Læringsutbytte
Aktuell skjønnlitterær tekst og gjeldande læreplan.
Arbeids- og undervisningsformer
Det blir nytta ein karakterskala frå A til E for bestått og F for ikkje bestått.
Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter
Norskfaget i grunnskolelærarutdanninga gir didaktiske perspektiv på morsmålet i ulike tekstar med mangfaldige kontekstar. Emne 3 utdjupar samanhengane mellom språk og litterære sjangrar i ulike medium.
- Retorikk
- Arbeid med fagtekstar og samansette tekstar
- Digitale tekstar
- Teori om munnlege ferdigheiter
Vurdering og eksamen
Deleksamen i to deler som inkluderer:
1. Muntlig prosjektpresentasjon.
2. Utstilling med dokumentasjon.
Krav til dokumentasjon beskrives nærmere i eksamenstekst.
Begge eksamensdeler må være vurdert til bestått for å bestå emnet.
Den muntlige delen kan ikke påklages.
Hjelpemidler ved eksamen
Alle.
Vurderingsuttrykk
Bestått/ikke bestått.
Sensorordning
To interne sensorer. Ekstern sensor brukes jevnlig. Eksamensresultatet kan ikke påklages.